tisdag 3 maj 2011

Hemkommen från jobbet. Så trött, så trött. Så förbannat, jävla skittrött. Sov inte många timmar inatt. Men tror inte bara det beror på det. Det är något i luften, alla på jobbet har varit toktrötta idag. Vi har suttit och gäspat i kanon. Måste dock försöka bli som folk. Jag ska på zumba lite senare nämligen. Om jag orkar ta mig iväg vill säga.

Just nu är ögonlocken blytunga och jag är inte det minsta sugen på att gå ut i ruskvädret något mer idag. Fatta att det SNÖADE imorse! Stora, vita flingor. Sen kom solen. Sen kom värsta hagelskuren. Och så snöade det lite igen. Och blåst har det gjort hela dagen. Vädret är oerhört schizo. Typiskt aprilväder.
Jag är hungrig som en varg och har ont i magen dessutom. Inte många rätt nu va...? Ska sluta klaga och kanske gå och stoppa något i magen istället.

0 kommentarer: