lördag 28 maj 2011

Jag är sjukt stressad just nu. Har hållit på och städa sedan jag kom hem från jobbet. Tänkte att det skulle bli någorlunda ordning här innan kalaset imorgon. Jag hade även tänkt baka idag, men nu gick luften ur mig totalt. Jag måste pausa. Jag har stressat sedan klockan 7.00 imorse då det drog igång på jobbet och där har jag hållit igång hela dgen. Men nu orkar jag inte mer. Det ska bli så skönt att vara ledig i tre dagar! Jag har haft nedräkning på jobbet idag. Tragiskt, men sant. 3,5 h kvar, 2,40, 1,25 och när det var fem minuter kvar pallade jag inte en minut längre så då gick jag och bytte om.

Jag har så jävla ont i ryggen från igår, och idag har jag nog ansträngt den ännu mer. Och nu strålar det ner mot rumpan/benet också. Ischias? Varje gång jag rör mig knakar det i mig och jag säger aj och oj mest hela tiden. Kroppen säger ifrån. Och jag ska försöka lyssna. Litegrann iallafall. För jag MÅSTE ju faktiskt städa om jag ska ha gäster imorgon. Men som sagt, just nu har jag en välbehövlig paus. Och det är ju inte värre än att jag kan gå upp tidigt imorgon och försöka göra klart det sista. J håller på och klär stolar för fullt och jag lovar att visa bild på det färdiga resultatet när det är klart!

Jag längtar efter att ta en lång, skön dusch sedan.

0 kommentarer: