måndag 2 maj 2011

Har varit halvflitig trots allt. Jag har tvättat två maskiner och försökt få lite ordning på torpet här hemma. Målat lite också förstås. Jag trodde aldrig denna dag skulle komma då jag skrev dessa ord, men FAN, jag tror att bordet är färdigmålat. Nu är det bara lackering av bordsskivan ett par gånger som återstår. Otroligt skönt.

Kan inte riktigt släppa den där utbildningen. Trots att allt talar emot mig med både avstånd och svinliten chans att komma in, så har jag hakat upp mig på den och villvillvill gå den! Sån är jag. Det är liksom allt eller inget för min del och har jag väl fått för mig att jag vill något så har jag svårt att släppa det.

Nu ska jag kasta i mig något att äta och sen åka och jobba.



Också nymålade. De var i svart smide innan. Har två till likadana som ej är med på bild.

0 kommentarer: