torsdag 19 maj 2011

Jag sov visst i 45 minuter. Sen ringde J och väckte mig och tur var väl det! Jag gick genast upp och tog tag i det som jag inte orkade göra förut, det vill säga plocka ur diskmaskinen, diska ett berg med disk samt vika tvätt. Sen lagade vi mat när han kom hem - helstekt fläskfilé med hemmagjord potatissallad. Denna gång gjord på färskpotatis! Årets första skörd för oss. Gissa om det var gott!

Nu ska det inte bli så mycket mer gjort idag inte. Tror att jag ska lägga mig och läsa lite inom kort. Imorgon är jag ledig och tanken var egentligen att vi skulle in till stan för att försöka hitta ett nytt skrivbord till J men det kom saker emellan så det blir inget. Istället kommer Marie och Leon hit och det är ju ännu bättre!




1 kommentarer:

Anonym sa...

Mums! Det var jag in på klingan å handlade..tyvärr inte åt mig utan åt mammsen.. himla dumt att inte köpa egna!

Sov gott!

/linn