lördag 7 maj 2011

Efter jobbandet idag har jag och J plockat i det lilla sovrummet och försökt organisera kaoset som råder därinne. Tanken är att vi ska måla väggarna och förhoppningsvis fixar J med maskeringstejpen imorgon så att jag bara kan köra ett varv med rollern imorgon när jag kommer hem från jobbet.

Förövrigt har jag inget att förtälja. Det är så på jobbhelgerna, det är inte så mycket action när man kommer hem direkt. Slumrade en sväng på sängen förut och nu har jag precis kommit ur duschen. Vi ska grilla nu! Fläskfilé och hemmagjord potatissallad blir det.

1 kommentarer:

Jenny sa...

vi springer grusvägen bakom "röa" hsb, vi svänger av första vägen till höger. Den som går till ingenstans, bara en vändplast ute i skogen. Det är tänkt att vi ska börja med spåret sen, men vi tar det sakta men säkert. Jag orkar jue ingenting..

Du hinner nog med lite springande nån dag, tycker du har fullt fart ändå, tränar, går, cyklar, jobbar mm.

Du kan väl lägga ut receptet på den hemmagjorda potatissalladen :).

Ha de gôtt

Kram