söndag 15 maj 2011

Jaha, vad tyckte ni om Eurovision igår då?
Jag tyckte Azerbadjans vinnande bidrag var svindåligt. Och Italien? Vad gjorde de på andraplatsen? Det förstår jag inte alls. Däremot var det roligt att Erik kom trea! Min favorit var dock Irlands bidrag, följt av Finlands och Danmarks. Och Moldaviens låt var skön. Tyckte majoriteten av bidragen höll någorlunda hög standard i år mot hur det brukar vara.

Idag har vi grejat hemma återigen. Men det märks liksom inte. Det är fortfarande stolar och prylar överallt. Har iallafall diskat, bäddat rent i sängen, lackat bordet och vattnat blommor och just nu håller jag på och tvättar. Strax ska vi försöka oss på att borra upp en spegel och två tavlor i sovrummet. Om det går. J är osäker på att hans borr kan ta sig igenom betong. Sen ska det rensas ännu mer i sovrummet. Det måste bli ordning här snart, för jag klarar inte av att ha det så jäkla rotigt. Jag mår dåligt när det är så här stökigt och prylar överallt.

1 kommentarer:

Marie sa...

Och jag förstår inte hur Greklands bidrag kunde få vara med *s*