tisdag 24 maj 2011

Godmorgon kamrater!
Jag är tidigt uppe idag. Faktum är att jag varit vaken sedan J:s klocka ringde 6.45. Jag gick dock inte upp med en gång. Nu känner jag mig laddad med energi och redo att börja städa mitt hem. Tänkte försöka hinna så mycket som möjligt innan vi ska iväg mot stan. Det ska rensas som sjutton.

Vi åker vid lunchtid ungefär, trots att vi inte ska på husvisningen förrän i eftermiddag. Vi har en hel drös med andra ärenden att uträtta också. Vi ska exempelvis lämna in en massa paket som ska skickas, kolla efter ett skrivbord på Solareturen, köpa en ny dagbok till mig, möta upp en tjej på stan som köpt en klocka av mig på Tradera, osv osv innan det är dags att kika på hus. En fullspäckad dag med andra ord!

Vad ska ni hitta på idag?

1 kommentarer:

Zandra sa...

Spännande med husvisning =)))) Här är det bara bra! Hur e de med dej? Såg skymten av dej utanför Orrby igår =)

Kramis