måndag 9 maj 2011

Denna dag har gått otroligt fort! Jag har målat i lilla sovrummet och sen gick jag till pappa och umgicks lite. Hann även med någon timme i solen på baksidan. Jodå, solen behagade titta fram runt tvåtiden och då gäller det att passa på!

När jag kom hem gick jag till affären och handlade ingredienser till morgondagens pastasallad och sen planterade jag om några blommor och pysslade lite med några andra blommor som såg hängiga ut. Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter här i soffan och relaxar.

Vad morgondagen bjuder på vet jag faktiskt inte ännu. Jag hade tänkt fortsätta måla i rummet men färgen räcker inte. Så vi får se vad jag hittar på! Zumba är förvisso inbokat förstås. Förutom det har jag inga direkta planer. Det är allt bra skönt att bara ta det lugnt också emellanåt.

2 kommentarer:

fröken solstråle sa...

Tebax nu=)
Tack för att du pushar mig lite=)
Skulle vilja ha dig som kock hemma=) Måste få se en stor bild på det färdiga bordet på plats!

kramar

fröken solstråle sa...

ps: Boken "att inreda lantligt inne och ute" finns nu på Rusta för 99:- Den vill du också ha!!!!!
Köpte den i veckan=)

Kram