måndag 23 maj 2011

Varje gång jag lagt ut annonser på Tradera och ska packa ihop skiten tänker jag aldrig mer... Det tar sån jävla tid att hålla på och sitta och packa och kolla kontot stup i kvarten och sen är det några som vill ha samfrakt och någon som vill mötas upp i stan för att hämta sina grejer för att slippa fraktkostnaden och de som aldrig betalar som man får påminna och påminna. Gah. Jag blir galen! Det är ganska mycket att hålla reda på när man lagt ut över 40 annonser.

Nu ska jag gå till affären och handla frimärken och lite annat och försöka göra klart så långt jag kan. Tänkte passa på att lämna in en del paket på vägen till stan imorgon. Vi ska ju på husvisning. Vi har dock redan insett att det förmodligen inte är ett hus för oss, men som sagt är det roligt att titta ändå.

0 kommentarer: