onsdag 1 april 2009

De här skorna ropade jag förresten in på Tradera tidigare idag! 90 spänn.

Somebody stop me! Det finns ingen hejd på mig.
Jag sa ju till Jonas för ett tag sedan att det inte alls var en bra idé att öppna ett eget Traderakonto till mig när han föreslog det. Det skulle liksom vara som att släppa in en alkoholist på Systembolaget. Jag sa att jag kunde använda hans konto om jag nu var tvungen att köpa något. Gissa vad jag har gjort idag? Fixat ett eget konto!
Fast jag intalar mig själv att det främst är för att jag ska kunna sälja saker inte köpa. Fast ibland ska jag naturligtvis fynda också. Och man behöver ju inte ha dåligt samvete när man köper ett par schyssta pumps för mindre än en hundring.

3 kommentarer:

Pearldrop sa...

skitsnygga!

Pearldrop sa...

Jag med.. vilken strl har du?
jag pendlar mellan 36-38 pga jag har breda anklar..

gaby sa...

fan vilka snygga skor :)