torsdag 2 april 2009

Jag har sovit som en stock inatt. Och vad härligt det är att vakna upp och få höra fågelkvitter utanför och se solens strålar försöka kämpa sig in igenom persiennerna! Underbart.
Just nu har vi 23 grader vid solväggen.

Jag ska snart iväg och jobba en kortis, mellan 13.00-16.00 bara, känns helt onödigt men det var någon som skulle på kurs de timmarna och det är ju ny månad nu så det gäller att börja samla timmar för mig igen! Ett riktigt jävla stressmoment det där.
Ska bli skönt med en promenad i vårsolen bort till jobbet iaf.
Efter mina tre timmar ska jag hem till Mia och hjälpa henne att färga håret.

2 kommentarer:

Daniel sa...

oj så varmt, härligt med vååååår!!

Marie sa...

Ska betala tillbaka 319 kronor så det är väl inte så blodigt. Men det är ju ändå tråkigt.

Jo den där ansvarsbiten växer sig nog större ju närmare slutet på graviditeten man kommer.
Jag är nog en för stor pessimist för att det ska bli bra att ha barn *s*