söndag 19 april 2009

Det blev ingen promenad med Rebecca förut, men Jennie följde med ut en sväng istället. Det blåste lite idag faktiskt.
Under eftermiddagen och kvällen har det inte hänt särskilt mycket. Jag har typ suttit vid datorn och slösurfat.
Till middag blev det bakad potatis med en skitgod röra bestående av bland annat bacon, lök och ägg. Riktigt smaskigt var det!
Vi kollade på en film ikväll också, The curious case of Benjamin Button. Jävligt bra.

Imorgon hoppas jag att min handledare är tillbaka på jobbet (efter påsklovet) och svarar på mitt mail så jag kan plugga. Har liksom fastnat lite.
Jag ska även ut och gå en tur och sedan iväg och boxas med Sara på kvällen.

Jag har så JÄVLA ont i en visdomstand! Det gör t.o.m ont när jag sväljer. Alltså utan mat i truten.
Får kanske ringa the dentist om den inte går tillbaka snart, den brukar nämligen göra det. Har haft värsta kurragömmaleken med den där jäkla tanden skitlänge nu. Den tittar liksom fram och är där några dagar, sedan drar den sig tillbaka och bäddar in sig i tandköttet igen ett tag för att sedan kika ut igen. Jobbigt!


3 kommentarer:

Sara sa...

jess ska bli skönt att slåss lite ;) haha.. vi får ta en grillkväll eler nåt nu snart! grilla nere på fotbollsplanerna eller nåt, de gjorde jag och några kompisar i helgen och de va svinmysigt! men vi ses ikväll darling!

Leif sa...

Finns den i handeln nu, eller vågar ni fildela i dessa tider? ;)

sanna sa...

fan stackare, vet precis hur det känns.
för mig brukar det också bli bättre efter ett tag, lagade en visdoms i förrgår, men de övriga tre ska ut *snyft*
kram