måndag 20 april 2009

Jag har postat lite paket idag, nu är det bara tre kvar att paketera och posta i denna laddningen.
Annars har jag inte gjort många knop. Vaknade tidigt men har inte fått särskilt mycket gjort ändå. Fick mail från min handledare, dock inte svar på hur jag ska gå tillväga med den där uppgiften jag fastnat på, utan betyg på min första inlämningsuppgift, MVG. Sweet! Har dessvärre inte kunnat plugga nånting idag eftersom jag fortfarande inte riktigt vet hur de vill att man ska lägga upp uppgiften. Har ingen lust att behöva göra om allt om jag fattat fel.

Just nu håller vi på och tvättar. Sen blir det box ikväll! Ska bli roligt. :)
Synd att det blåser så kallt ute, för solen står högt på himlen och jag vill vara ute. Tyvärr är det inte så skönt att sitta på balkongen när det blåser.

2 kommentarer:

gaby sa...

jo jade hade väldigt kul när ja va ut i lördas.. :) ja läser twilight serien.. e på andra boken nu å den e lika bra den.. :) va gick de i fredas?? har inte haft tid å läsa nåra inlägg än.. tar de imorn.. men ja menar me lägenheten som ni va å tittade på, nått att ha?? ha de bra. kram

Mamma Dee sa...

Hej! Kul att du börjat plugga!=) Jag träffa min lärare idag o det var nån diabetesföreläsning du skulle på va? Jag får också gå på den om jag vill =) Så vi får se om jag kanske dyker upp =) Vore kul o träffas IRL =) Kul att ni köpt lägenhet o grattis till MVG:t !!! Kram