torsdag 30 april 2009

Jag och Marie var iväg och tränade förut, och det gick över förväntan att springa (Läs: jogga) på löpbandet. (Jag flåsade förstås som en brunstig ko, men det hör inte hit.)Dock sprang jag inte sådär väldigt långt under den halvtimmen jag sprang, drygt 3,5 km och för en rutinerad och van springare är det ju ingenting, men för mig är det fanimej ganska bra! Inte ens ont i knäna fick jag. Sedan byttes vi av jag och syrran och jag körde en halvtimme på crosstrainern. Vi tränade även lite mage efteråt. Det var SÅ gött! Ska nog försöka få in någon dag eller två till veckan igen då vi kan komma iväg. När jag kom hem körde jag igenom mitt yogaprogram innan duschen. Mycket nyttig har jag varit idag.

Har sneglat lite på skolarbetet men känner mig inte ett dugg motiverad att påbörja något just nu. Vädret är ju kanon och då vill man ju inte sitta inne och plugga, dessutom verkar det vara väldigt stora, tunga och svåra kommande uppgifter. :( Jag har suttit ute en stund på balkongen och hängt. Nu väntar jag på att Rebecca ska höra av sig, jag hoppas nämligen på att hon inte kommer hem alltför sent från sin svärmor, så vi hinner med en kvällspromenad sen.

0 kommentarer: