måndag 27 april 2009

Jäklar, vad skönt det var att få träna lite, trots en ond armbåge. Försökte även anmäla mig till boxpasset på fredag innan jag kom på att det är stängt eftersom det är första maj. Osis.
Imorgon ska det tydligen bli finfint väder så då kanske jag ska passa på att lapa lite sol på den tropiska balkongen. På eftermiddagen alltså, eftersom det inte är morgonsol på ballen. Jag ska även iväg på Step Intervall med syrran på kvällen.

Eventuellt kanske jag påbörjar en uppgift i psykologin imorgon, men jag tror inte det. Någon måtta får det fan vara! Jag kan ju inte plugga konstant.
Jag ska till skolan på onsdag för att träffa min handledare och få nya studiehandlingar. Dessutom kanske jag får betyg i första kursen som jag gjort färdigt. Kanske alltså. Om hon hunnit gå igenom allt vill säga. Ska bli intressant att gå på föreläsningen på onsdag också.
Nu ska jag softa resten av kvällen.

0 kommentarer: