onsdag 22 april 2009

Har inte direkt något att skriva idag känner jag. Jag har jobbat, har ont som fan i truten och ska snart käka paj till kvällsmat. Jag har lämnat in en studieenhet idag så förhoppningsvis behöver jag iaf inte sätta igång och råplugga first thing tomorrow. Tänkte ta det lite lugnt imorgon och kanske läsa lite eller bara påbörja nästa uppgift lite löst. Det är jävligt svårt att plugga när man inte kan tänka ordentligen pga smärta och värk i käften. Dessutom känner jag mig småirriterad typ hela tiden.
Känner mig lite trött och hängig, vet ej om det beror på tandjäveln eller att jag har jobbat och gått upp tidigt och varit igång hela dagen. Känns det inte bättre imorgon får jag väl ringa och kanske få den där penicillinkuren.

Imorgon ska vi skriva kontrakt på nya lägenheten! Och massa andra saker. (Handla, städtorsdag, promenera, plugga osv.)
Ikväll blir det dock lugnt. Det står soffmys med Jonas och The Office på schemat. Sweet.

4 kommentarer:

Sara sa...

kan inte annat än hålla med ;) har också varit irriterad idag! måste vart något i luften. ska vi skylla på gruvön?

K sa...

Ha! Kollade oxå på the Office nyss...värsta roliga avsnittet tyckte jag, ha ha!! Svinkul. Grattis till nya lägenheten!! :D

Sara sa...

jag vet inte, bara stört mig på småsaker! hur var det på jobbet dag då? vaknade imorse vid tio och såg att annica ryberg hade ringt mig tjugo över sju imorse. var det på din våning ni behövde folk eller? har bokat in oss på måndag och avbokat oss imorrn iaf :) pusss

CarpeDiem sa...

såg ditt inlägg i min blogg nyss, jo, det är de röda jag och sonen hör hemma på.