tisdag 28 april 2009

Det känns som om någon tagit en hammare och liksom bara pucklat på mina ben utav bara helvete! Så mycket träningsvärk har jag.
När jag går ser det ut som om jag skitit ner mig och varje gång jag ska resa mig efter att ha suttit måste jag ta hjälp av diverse saker som finns i närheten för att kunna dra mig upp. Att gå nedför trappor är nästan olidligt. Jag tog mig konstigt nog(!) igenom step-passet med bravur förut, men jag vill inte ens tänka på hur det kommer kännas i benen imorgon. Hemska tanke!

Jag har iallafall deklarerat idag. Eller ja, rättare sagt knappat in mitt personnummer och skrivit in en kod och sms:at iväg till Skatteverket. Jag har inget att deklarera. Alls.

Imorgon ska jag då in till skolan för att först träffa min lärare och sedan gå på föreläsning. Det blir en heldag. Bäst att jag går och lägger mig snart. Jag fasar lite för att behöva hasa mig genom stan och sedan halta mig fram på stela ben (och det kommer se ut som om jag skitit ner mig) i skolans korridorer imorgon.

0 kommentarer: