söndag 12 april 2009

Jobbandet gick bra, kalkonen hos mami var god, och jag har precis vunnit en Traderaauktion. Life is great.

Jag och Jonas var ute på långpromenad i det underbara vädret förut. I nästan en och en halv timme var vi ute och traskade. Superhärligt! Vi gick och spanade på hus och drömde om den dagen då vi själva blir husägare. Känns oerhört långt borta just nu, men drömma kan man ju. Det är alldeles gratis.

Imorgon kanske jag ska träffa Rebecca en sväng, annars inga planer för dagen.
Nu ska jag gå och lägga mig. Jo, det är säkert. Jag är väl medveten om att klockan knappt är 21.00, men jag är så jefla trött så jag vet inte vad! Jag har inte lagt mig såhär tidigt på 15 år typ. Fast jag ska inte sova direkt har jag tänkt, utan försöka läsa några kapitel i boken jag lånat av svärmor, Mr Tourette och jag, av Pelle Sandstrak. Skitbra bok! Det återstår dock att se om jag orkar hålla ögonen öppna.
G´nite!

2 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

hejhej hoppas allt är bra...jag såg dig och din gubbe idag när ni gick förbi *L* =) trodde du skulle komma och säja hej men ni gick neråt mossen =)....kan du inte komma och hälsa på nån gång...=) du vill ju ha barn snart du kan ju komma och se hur vi har de *L* =) hehe ibland är de fullt med barn här och ibland är de jättetyst =) hade bra ialf kram

Joh@nn@:s sa...

igår menade jag =) inte idag *L*