fredag 3 april 2009

Det blir tyvärr ingen boxning för mig idag. Gaby hade ont i magen, stackarn.
Jag har ringt/sms:at till hela min bekantskapskrets men det är inte en enda som kan eller vill följa med istället. Och jag är ju så feg så jag vågar inte gå dit utan partner.
Lite ledsen är jag nu för jag var så sjukt sugen på att boxas, men jag ska gå ut och gå en sväng med Robert istället. Jag var även ute med stavarna i ca 40 minuter förut.

Har också uträttat alla mina ärenden; slängt skäp, handlat, köpt vin, och varit till fiskbilen och köpt färsk fisk.
Ikväll tänkte jag göra god mat. Jonas ska till Robin och kolla på hockey igen. Kul. Jävligt kul.

1 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas färjestad vinner fyra matcher på rad här nu då så är hockeyn slut sen :-)

Tråkigt att det inte blev nån box för dig idag men du har ju varit duktig ändå idag :-)