lördag 11 april 2009

Idag har vi varit en snabbis till Bergvik, jag skulle klämma på en dator och kolla ungefär vilken storlek och så som passar innan Jonas beställer en till mig. Hann även med att gå in på Kappahl för att köpa present till Jonas nyaste systerson som vi ännu inte hunnit hälsa på och välkomna till världen.
På Gina hittade jag typ världens sötaste klänning till mig själv. Har ej testat den så det återstår att se om den är lika fin på.
Sedan bar det av till svärfäräldrarna på Sommaro för lite påskbuffé. Det var trevligt och god mat, bland annat fanns det en "Brietårta", alltså en rund brieost med massa olika sorters nötter, torkad frukt och flytande honung, som jag blev alldeles förtjust i! Supergod.
Jag har övningskört fram och tillbaka och jag tycker att det börjar gå ganska bra faktiskt.

Imorgon jobbar jag mellan 7.00-13.00, sedan ska vi till mami 14.30 och käka turkeydinner.
Jag tror att jag ska lägga mig snart, är onaturligt trött. Dessutom har jag haft ont i halsen hela dagen.

0 kommentarer: