torsdag 23 april 2009

Tyvärr blev det inte så mycket gjort som jag hade tänkt idag.
Vi var iallafall in till mäklaren och skev kontrakt, kändes kul! Sedan åkte vi till stuvbutiken och kollade in utbudet av tapeter, hittade åtminstone två olika som vi förmodligen kommer köpa. Var även in på Jysk och kollade läget en snabbis innan vi styrde kosan mot Rusta och Willys. På Willys handlade vi massa mat så nu är kylen fylld igen.

Vi kom inte hem förrän runt sextiden och då var jag så trött så jag orkade inte ens börja med städningen. Inte Jonas heller. Vid åtta gick jag ut på långprommis med Rebecca. Det var jättehärligt ute! Skönt när det börjar bli behagligt på kvällarna också och inte bara på dagen. Nu är jag skittrött och ska snart krypa till kojs.
Imorgon ska jag jobba kväll och på lördag jobbar jag en riktig långkörare, 7.00-14.00/17.00-21.30. Blir nog inte så mycket mer gjort den dagen tippar jag på.

2 kommentarer:

Gitte sa...

Har ni en hel stuvbutik där du bor? Tyger? Låter mycket spännande...

Gitte sa...

ah, stuvbiten lät som en tygaffär som sålde stuvar. Blev helt faschinerad av tanken att det kunde finnas en sådan