tisdag 7 april 2009

Vilken härlig vårdag det har varit idag! Jag har tillbringat dagen med min syster. Vi har suttit ute i vårsolen på min balkong och njutit.
Marie hade naturligtvis första tjing på mina kläder som jag sorterade ut igår och hon fick med sig lite hem.
Hon har även agerat klädesmodell och mannekängat mina plagg så jag har kunnat fota alltihop. Nästan allt iaf. Så nu väntar jag på att mamma ska komma ihåg att ta med köksvågen till mig så jag kan väga det och sen är det bara att tuta och köra! (Läs: lägga upp auktioner på Tradera.)

Annars har jag inte gjort sådär överdrivet mycket under dagen, diskat lite, vattnat blommor, och så har jag lagt lite vita kläder i ett klorinbad nu igen för en uppfräschning.
Jag och Robert har även varit ute på en promenad i ca 1,5 h. Superhärligt! Fast jag har lite ont i fötterna nu pga dåliga skor.

Jonas har precis åkt till Larsa och jag sitter här framför datorn. Jag ska alldeles strax gå och fixa med kläderna som ligger i blöt.

Såhär ser hallen ut just nu. MASSA kläder överallt!

2 kommentarer:

Mamma Dee sa...

Hej =) Ja de är kul på praktiken =) Jag ska vara där 5veckor =) Kram

Marie sa...

Desto ovårigare är det ute idag :-(