lördag 28 juni 2008

jag är kass.
har inte bloggat på år och dar tror jag.
det har förvisso inte hänt så mycket roligt heller. har mest jobbat och stått i.
men i torsdags var marie här. jonas sov kvar i stan, så syrran sov över. vi lagade mat: färskpotatis, quornfilé, gräddfilssås och baguetter, och spelade lite spel och skrev en fin dikt till mammas födelsedag.

och igår jobbade jag till 13.30, sen drog jag och marie in till stan direkt för att försöka fynda lite.
marie fyndade. jag surade. för jag hittade inte nåt kul. köpte endast en klänning och en tunika till mig själv. dock hittade jag massa supersöta barnkläder som jag var tvungen att köpa!
shame on me.

på kvällen spelade vi tp och skipbo och drack lite vin. robert, marie, jennie, gabbi och jag. det var trevligt.
snart ska jag på iväg och gratta robert som fyller år idag. om han har vaknat än förstås, stackarn har jobbat natt.
ikväll hörde jag ryktas om ett eventuellt besök i skruvstadparken om vädret är okej.
annars vet jag inte vad som händer. jag är iallafall ledig i helgen. och det är underbart!

0 kommentarer: