söndag 1 juni 2008

nu var det längesen jag skrev va? :) har faktiskt inte haft tid. födelsedagsfirandet började ju redan i fredags och höll på i dagarna tre.
började alltså på alfies i fredags, med god mat och dryck och trevligt sällskap.
efter restaurangbesöket gick vi hem till sofie, som är en arbetskamrat till lina, där vi förfestade lite innan vi gick för att göra stan! tänkte gå till koriander, men det var så jävla lång kö, så vi hamnade på harrys istället. det funkade det också, fast det var någon som stod och släppte äggmök efter äggmök på dansgolvet, och det luktade ju inte så väldigt gott i värmen kan jag säga. åkte med nattbussen hem och det var ju inte heller så kul. massa fulla och högljudda artonåringar som satt och skrek och betedde sig allmänt jobbigt. men hem kom vi tillslut och det var ju det viktigaste.

blev lite besviken på mia som var tvungen att köra hem lillsyrran som är minderårig, efter middagen. hon nästan lovade att hon skulle komma tillbaka, men gjorde det inte. kändes lite trist. var så jäkla längesen vi festade ihop. men på det stora hela var det en väldigt lyckad kväll. kan nästan inte bli annat med de underbara vänner jag har. tack så mycket för att ni följde med ut och firade min 26årsdag!



en del av gänget i väntan på maten.

kycklingfilé wokad i färska örter med pasta. så jävla gott!
förferren på kvarnberget hemma hos sofie.

vi dansade oss svettiga på det beryktade äggmöksdansgolvet.

1 kommentarer:

Mia sa...

Äsch då, ni hade allt så kul ändå! Jag får hänga på nästa gång! :-)