fredag 20 juni 2008

vi fick ihop sängen igår, (läs: jonas fick ihop sängen) och nu står den på plats. jag sov som en prinsessa. är fortfarande jävligt rotigt i lägenheten, så jag har inte hunnit med städandet nåt värst tyvärr. äsch, det hinns.
cdställen blev också fina med de nya dörrarna och allt.
jag satt i ungefär två timmar för att sortera in skivorna i alfabetisk ordning. synd att vi har så jävla mycket skivor bara, för alla fick inte plats! jag fick lägga dem i högar ovanpå de andra.
oh well, nu har vi åtminstone fått upp dem ur pappkassarna och bort från sovrummet, vilket är ett stort steg på vägen.

eftersom det var så dåligt väder blev det ingen brännboll, så jag gick till jennie istället. ungefär hälften av gänget dök upp där och resten hamnade framför fotbollen på tv, hemma hos robin.
vi bestämde oss för att joina vi med, och tog med vinet och knallade dit.
blev en tidig kväll, tror jag var hemma strax innan midnatt.

jag har precis stigit ur duschen och ska nog försöka få i mig något att äta snart.
måste försöka få tag på ett överkast till sängen också. men var? ikea hade inga fina. får kolla på hemtex kanske. överkast är ju så jäkla dyra bara!

snart väntar en helg full av jobb. not cool. men nödvändigt för ekonomin.
jonas åker inte ut till häggvik han heller, utan stannar här hos mig ikväll. vi ska grilla när jag kommer hem från jobbet är det tänkt och ha lite eget midsommarmys. måste komma ihåg att ta upp kycklingflé och lax ur frysen. när har solen och sommaren tänkt komma tillbaka? den lyser med sin frånvaro. börjar bli tråkigt nu.

ha en trevlig midsommar allihop!
en kylbag(!?), micropopcorn, bondkakor och ett nagellack, det var vad katrin hade med sig hem till jennie igår. någon som blir förvånad? ;)

1 kommentarer:

Mia sa...

Ja, hon är att denna Katrin! hehe!
Hoppas ni hade det mysigt på midsommarkvällingen!
Puss!