onsdag 11 juni 2008

när jag vaknade imorse hade jag skitont i båda mina händer, de var helt stela och när jag rörde på fingrarna gick det trögt och gjorde ont. ungefär som att man har legat på dem en hel natt.
nu känns det något bättre, men är fortfarande inte helt bra. hoppas verkligen att jag inte fått någon ledsjukdom, jag är ju blott 26 år fyllda! har ju haft ont i över en vecka.

näsan känns lite bättre idag, den rinner, men inte alls som igår. kanske börjar det bli bättre.
är inte ett dugg sugen på att jobba idag, åtminstone inte att spendera en hel kväll tillsammans med damen jag ska jobba med, hon är så jävla jobbig! och hon stressar så mycket att jag blir stressad bara av att titta på henne. och konstigt nog blir vi alltid färdiga skitsent på kvällen, trots att hon stressar så, vilket är mycket konstigt eftersom vi gör samma jobb varje kväll, oavsett vem eller vilka som jobbar, och då kan man vara klar en timme tidigare. hon ska alltid krångla till allt i onödan. då är det jobbigt att samarbeta, och i mitt jobb måste man samarbeta. och så ska hon anmärka på precis allt man gör. t.o.m. hur man plockar i diskmaskinen, har man inte gjort det på "rätt" sätt, så gör hon om det.

jag ska försöka gå så mycket själv som möjligt, för det har hänt både en och två gånger att jag råkat fräsa som en kobra till henne, och då blir hon ledsen (hon är väldigt lättstött, för hon menar ju bara väl i grund och botten) och då får jag dåligt samvete, för hon går och ältar det resten av kvällen. jag vet egentligen att jag inte borde få dåligt samvete, inte ska man väl behöva berätta för någon i hur många grader man ska tvätta i och att vi alltid borstar tänderna på den och den klockan då och då, när man jobbat där i sex jävla år! då kan lätt bli lite smått irriterad faktiskt.
oh well. vi får väl se hur det går. så länge jag stänger av öronen lite och bara svarar "mm", på hennes tjat så brukar det gå vägen.

0 kommentarer: