tisdag 24 juni 2008

jag erkänner.
jag orkade inte hålla mig borta från stan.
robert och jag åkte in till bergvik och strosade omkring lite.
fyndade endel också faktiskt. köpte ett överkast på hemtex, som skulle ha kostat 1500 men det var halva priset så det gick på 750 isället. svindyrt trots prissänkningen! men det var fint. hoppas jonas kommer hem snart och godkänner det.

köpte lite kläder också förstås, en klänning på gina, ett linne, en tunika, ett par shorts och en träningst-shirt på h&m. det dyraste plagg jag köpte kostade 79,50! snacka om fynd.
så nu har jag stillat mitt shoppingbegär i en vecka eller så. tänkte försöka ta en tur till karlstad någon dag i nästa vecka och utforska rean där. utbudet är ju lite större.

nu sitter jag och väntar på att jonas ska komma hem från stan, där han har varit och förberett målningen på päronens hus.
blir lite twin peaks ikväll.
jobbar kväll imorgon, och det ska faktiskt bli skönt med lite sovmorgon, även om jag egentligen föredrar att jobba dag.
i helgen är jag ledig. hoppas det händer nåt kul när jag för en gångs skull är tillgänglig.

1 kommentarer:

Mia sa...

Din lilla shopoholic! :)
Va in & brände lite stålars på Theafisen som vanligt ja... haha!
Va det bra rea? Kanske får ta & åka in så JAG får mej lite kläder oxå minsann! Hehe!