söndag 29 juni 2008

visst hamnade vi i skruvstadparken tillslut. det var jävligt roligt dessutom!
mycket folk också. jag hade inte några stora förväntningar på kvällen. en paviljong i skogen liksom, hur kul kan det vara? men det var som sagt, jävligt kul.
starboys spelade och vi rockade loss på dansgolvet i paviljongen som aldrig förr.

mådde lite sisådär när jag vaknade imorse faktiskt. hade blandat endel olika drycker; strawberry daiquiri, vitt vin, rödvin, öl, och cube. ni kan tänka er huvudvärken. men nu mår jag tiptop igen!
jag låter bilderna från kvällen få tala för sig själva. en bild säger mer än tusen ord, sägs det ju.
kom nog inte i säng förrän 03.30 inatt, och sov till 12.00.

har plockat lite härhemma idag och försökt få lite ordning i stöket. har även lagt ned alla mina bebissaker i en speciell kartong som ska ställas undan. bild kommer senare.
snart kommer robert hit och umgås lite.
och jag ska äta min första pizza på över ett halvår idag! det ska bli smaskens. blir altid sugen på nåt flottigt och fett när jag är bakis. och idag förtjänar jag en pizza. :)

imorgon väntar jobb igen. 14.00-21.30. men satan vad skönt det har varit med en hel ledig helg! fantastiskt.



jag och jonas myser i skogen.

jennie ser glad ut, men robin verkar måttligt road över situationen.


jerry och pinnen trängs i bakluckan på väg hem.


lina gör den omtalade "kaninen" på intet ont anande david.


sprang på farsgubben, som inte helt nyktert visade lite schyssta dancemoves.


pappa och jag. lika som bär.


jag och gabbi svänger våra lurviga på dansgolvet.


jennie och jag kramas.

en parkranger.


lina, gabbi och jag dansar järnet!


robin verkar ha tagit en öl för mycket, men jonas var glad.

1 kommentarer:

Mia sa...

Det verka va ett jäkla drag ute i skogen du! Hehe!