tisdag 24 juni 2008

jag har sovit som en stock inatt. den nya sängen är underbar. kändes skönt att få sova ut lite. känner mig helt utarbetad. känns som att jag är på jobbet jämt!
igår var sister mary här, jag lärde henne skipbo och det var tydligen hennes typ av spel för hon vann 2 av 3 gånger.

idag är min lediga dag! hade lite funderingar på att åka in till stan en sväng och shoppa lite, för sommarrean har ju börjat. har dock inte fått lön än och skulle isf ha fått ta pengar från sparkontot och det känns ju inte så kul. men det kliar i shoppingtarmen, rea är ju det bästa som finns! men jag tror att jag struntar i shoppingen och tar det nästa vecka om jag hinner.

kanske ska träffa robert sen. han skulle ringa när han vaknat ( han har jobbat natt,) så får vi se vad som händer.
jonas är i stan och ska måla huset.
nä, nu blev jag sugen på att åka till stan ändå. synd bara att det är ett sånt jävla projekt, med bussar och tider att passa. önskar att jag hade körkort!




vem har sagt att man inte kan få göra sig lite midsommarfin med blomma i håret, även om man jobbar på självaste midsommarafton? lägg märke till den nya, söta rosa tunikan. :)

0 kommentarer: