söndag 22 juni 2008

nu är jag hemma en kortis. har delad tur vilket innebär att jag jobbar mellan 7.00-13.00 och sen 17.00-21.30. ska snart lägga mig och sova. är helt slut. igår när jag kom hem från jobbet sov jag i två timmar. helt jävla utslagen. jag är fan konstant trött nowadays..

midsommarafton är avklarad iaf. jobbade ju förstås, men sen på kvällen grillade jag och jonas och hade lite mys i soffan där vi tittade på "chocolat", så det blev ganska lyckat ändå. dock är jag jävligt avis på att jag inte var med i häggvik och kalasade. verkar som att de hade det supermysigt. se min kusin mias blogg för mer info och lite roliga bilder: arwenna.blogspot.com

igårkväll gick jag och jonas och la oss typ 21.00. gjorde iordning lite te och mackor och gosade in oss under duntäcket för att titta på twin peaks, ända från början. det var mycket spännande. såg två avsnitt. blir nog några ikväll också skulle jag tro. :)

är inte ett dugg sugen på att åka tillbaka och jobba faktiskt. jobbar dessutom en extratur imorgon, då jag egentligen skulle varit ledig. skönt att jag slutar 13.30 dock.
nä, nu ska jag ringa mia och höra lite mer skvaller från midsommarafton och sen stupa i säng några timmar.
ciao!

1 kommentarer:

Mia sa...

Twin Peaks är grejer det!
Vi har oxå de boxarna så vi fundera på att ha ett maraton snart vi med... de va typ 5 år sen sist! :-)
Puss!