tisdag 10 juni 2008

syrran smsade när jag jobbade och undrade om vi skulle boxas. jag sa ja. hon kom hem till mig lite innan och vi gick bort mot badhuset och väntade på att det skulle börja, när min näsa började rinna igen. som en jävla vattenkran! jag hade varit skitallergisk hela dagen, men under ungefär en timme hade det tillfälligt slutat rinna, och jag trodde att jag skulle klara av ett boxpass. men icke sa nicke! vi fick vända och gå hem igen. skittrist.

egentligen gjorde det inget för vi skulle ha picknick med brudarna.
gick hem och tog en snabbdusch och bytte om, sen gick vi hem till marie för att hon skulle få fräscha upp sig hon också. sen mötte vi upp lina, gabbi och nicolas och gick hem till mia, där själva picknicken skulle äga rum.
så vi satte oss och picknickade på framsidan på mias veranda på två filtar. och bebisarna fick sitta i sina vagnar medan vi åt. vi kalasade loss på couscoussallad, vitlöksbaguetter, creme fracihe med soltorkade tomater och feta, vindruvor och vin. sedan på massa kakor och brownies och grejer. vi hade mycket mysigt.
sen blev jag akut tokallergisk igen och snöt upp en halv pappersrulle inna det var dags att bege sig hemåt för kvällen.

myspys med brudarna på mias veranda.

nicolas tröttnade på att sitta i vagnen och tyckte trappan var mycket roligare.

1 kommentarer:

Mia sa...

Detta va mys det... får vi göra om snart! :-)