fredag 14 augusti 2009

Nu är det bannemej höst!
Imorse när jag cyklade till jobbet var det bara 8 grader ute. Det var rått i luften, hade regnat, så cykeln var sjöblöt och jag höll nästan på att förfrysa händerna på den korta biten till jobbet. Oerhört sorgligt. Jag tycker knappt det har varit någon sommar i år. Jag har inte hunnit med. Och snart är det mörkt, kallt och regnigt. Fy fan.

Well. Nu ska vi sätta upp två hyllplan i vårt nyinköpta skafferi och sedan ska vi eventuellt beställa bredband. Jag är toktrött och ska lägga mig efter det. Tänkte läsa lite i boken som jag lånat av Lina. En bok av Sophie Kinsellaengelska! Det var hundra år sedan jag läste en engelsk bok ungefär men det är alltid bra att damma av språkkunskaperna!

Natti!

1 kommentarer:

Marie sa...

Välkommen tillbaka :-)

Det lär inte bli någon tatuerin för mig heller på ett tag. Taskig ekonomi i botten och några besök hos veterinären..då har man inte många kronor kvar sen.

Hur trivs du i nya lägenheten då? :-)