lördag 1 augusti 2009

Ja, så känns det. Kaotiskt. Mycket att göra nu, dan före dan.
Imorgon bär det riktiga flyttlasset av. Jag kan inte vara med för jag jobbar dag. Däremot har jag och mamma farit som tättingar fram och tillbaka med kartonger och påsar fulla av grejer, samt påbörjat städningen lite. Vi höll på ända fram till klockan var nästan 13.30 och då var jag tvungen att hoja iväg till jobbet och jobba kväll. Kändes så dumt att bara lämna allt. Självklart vill jag hjälpa till så mycket som möjligt, men vad ska man göra? Jag måste ju även jobba liksom.

Well. Vi får väl se om jag skriver något imorgon. Beror på om datorn är till reda och så. Annars vet ni varför om ni mot förmodan inte skulle höra av mig på ett tag. Jag är busy. Jävligt upptagen dessutom.

3 kommentarer:

Sara sa...

flytt flytt! nu bor vi typ i nya lägenheten vi mä :)

Tessan sa...

Nu börjar det allt bli lite tomt här... =) Hoppas allt går bra med flytten och allt dú har runt dig!

Tessan sa...

Nu är det ju nästan så att man börjar bli lite orolig, vart har du tagit vägen?