torsdag 27 augusti 2009

Nu har jag kollat läget lite på Familjeliv. Tyckte dock inte att jag blev något klokare för det. Fattar fortfarande inte hur man typ startar en tråd eller svarar på inlägg. Jag är kass. Helt enkelt. Får hoppas att det lossnar lite framöver.
Frulle har intagits och paket har tagits emot. Nu sitter jag här och undrar vad i hela friden jag ska ta mig för? Kanske att jag går till det så kallade vardagsrummet och försöker bringa lite ordning på grejerna där. (Läs: Stapla saker ovanpå varann så man har en liten fri passage att röra sig på när man ska dit och hämta något i en kartong. Eventuellt fixa plats för den nya soffan. Haha. Eller hur! Som om det skulle vara möjligt i all röra. Don´t think so.)

Börjar bli trist att inte jobba något. Och pluggandet har jag ingen lust att sätta igång med heller. Får fan träsmak av att sitta på en köksstol och läsa.
Hade näsan varit frisk så kunde jag ha tränat. Men nu törs jag inte.

0 kommentarer: