torsdag 27 augusti 2009

Puh. Nu är jag klar. Jag har släpat möbler och kartonger fram och tillbaka i vardagsrummet. Jag blev ganska nöjd med resultatet. Det blev lite mer plats att gå på. Jonas får hjälpa mig med det sista sen.
Nu tänkte jag ringa syrran och kolla om jag kan komma över en sväng och sen ska jag till min moster med mami.

Ikväll ska jag vinka hejdå till Lina och Larsa också som åker till Grekland imorogon där de ska öluffa i tre veckor. FAN vad härligt! Och imorgon åker syrran och D till Naxos för en veckas semester. Jag är SÅ avundsjuk. Vill också åka nånstans!
Later.

En bild från när jag var i Grekland i juni.Centrera Saknar sol och värme. Den lilla sol som vi haft under sommaren är numera bara ett minne blott.

1 kommentarer:

Sara sa...

saknar dig med gumman! har inget internet hemma så det är dåligt med uppdatering och kommentarer. när ska vi sätta igång vår boxningssäsong då? du får komma över på lite te någon dag för nu är allt klart hos oss ;) kramar!