torsdag 27 augusti 2009

Nu har jag och Jonas varit hos Jennie där vi sagt byebye till lilla Lina och Larsa som ska ut på tre veckors båtluff.
Det kommer bli trist att inte ha dem hemma på ett tag, men en bra sak är ändå att tre veckor är gångbart. Det är ändå inte SÅ länge. Även om jag kommer sakna dem.

Det blir värre sen när kära lilla Jennie ska åka till Indien. Hon ska nämligen vara borta i fyra månader! Jag försöker att inte tänka på avresedagen så mycket för då blir jag lite ledsen i ögat. Den närmar sig dock med stormsteg och hon åker redan den 11:e september. Hur är det tänkt att jag ska klara mig utan Jennie i FYRA MÅNADER? Det är allt en jävla tur att det finns datorer. Annars vet jag inte hur det hade gått det här. Nu vill jag umgås så mycket som möjligt med henne innan hon åker. Och det vill såklart alla andra också, så vi får se hur mycket tid hon kommer att ha med mig.
Alla bara åker! Syrran åker ju också nu, men hon kommer bara att vara borta en vecka, tack och lov.

Well. Jag bär iallafall ansvaret för Linas blommor under tiden de är borta. Ett uppdrag som jag kommer ta på största allvar och jag kommer göra mitt bästa för att de ska må bra. Lina gillar sina blommor. Och jag vill helst inte att de dör när de är under min omvårdnad. Det skulle ju vara mycket tråkigt. Jag lovar inga underverk dock!

Nu händer det väl inte särskilt mycket mer för mig ikväll. Tänkte snart hoppa i säng.
Natti.

0 kommentarer: