fredag 21 augusti 2009

Men nu är min öl slut och ögonlocken börjar bli tunga så jag ska ta en snabbdusch och sedan krypa ned i sängen och läsa den här boken som jag håller på med just nu:

The Dirt.

Kan inte fatta att min lediga dag redan är slut! Imorgon väntar jobb igen. Tidigt som attan ringer klockan. Hoppas min näsa är bättre då, för idag har jag känt mig förkyld igen. Konstigt det där, för jag var ju skitförkyld för typ två veckor sen, sedan försvann det några dagar för att sen dess komma och gå lite hur som helst. Jobbigt! Jag vill bli frisk så jag kan börja träna igen.
Men nu är det nattinatt.

2 kommentarer:

Gujje sa...

Den boken är grymt bra!! Läst den flera gånger =D

Krya på dig!

Malin sa...

usch ja... har det blivit mycket jobb i som,mar?? Hoppas du snart blir av med förkylningen! kramiz M