onsdag 19 augusti 2009

Äntligen har jag fått betyg av min lärare på den senast inlämnade kursen. (Som lämnades in i slutet av juni) Och även mycket bra respons. Jag blir alltid så himla glad när jag får det! :D
Nu blir det till att hugga i med nästa kurs snart! Ja, efter nästa arbetsvecka alltså, för då är det ju färdigjobbat för i sommar sen och jag har gott om tid till att verkligen plugga. Kulkulkul! Man blir peppad att fortsätta när man får beröm!

Jag har inte beställt några böcker på nätet än som jag nämnde häromdagen. Dock har jag kollat runt lite och har inte mindre än 13 (!) böcker på min lista över eventuella böcker. Inte illa pinkat. Fast fan vet när jag ska ha tid att läsa dem egentligen. Det är skolböcker som gäller nu i höst. Fast ibland måste man ju få ta ett break från det också. Finns det något mysigare än att krypa upp i soffan under en filt med en bra bok och höra regnets smattrande mot rutan? Mys på hög nivå!

Nu ska jag maila lärar´n och sen gå och tvätta mitt lilla fejs för att gå och lägga mig och läsa lite i boken jag lånat av Lina. Sov så dåligt inatt så jag är sjukt trött.
Ciao!

0 kommentarer: