tisdag 25 augusti 2009


Här kommer några av de saker som jag fick efter gammelmoster Ellen.

En liten gräddsnipa och en söt sockerskål.

En tårtspade.

En klocka och en silverring som blivit alldeles svart. Någon som har något bra tips på hur man kan putsa upp den och få den ren? Jag vet inte vad man använder för medel till silver.

Ett kakfat.


Gamla nycklar. Bildjäveln vägrar att vända sig rätt oavsett vad jag gör så den får vara såhär.


Hemmavirkade dukar.

En gullig kruka.


Den vackra stolen som jag redan är alldeles förälskad i, samt en plastblomma som jag också tänkte kunde komma till användning.

En blomma, piedestal och kruka som inte hörde ihop, men som jag tyckte passade fint tillsammans.

Jag tycker att jag fick med mig jättemycket fint hem och jag är så nöjd! Hoppas att Ellen blir glad över att vi tar tillvara på några av hennes saker.

1 kommentarer:

Malin sa...

Såklart hon kommer att bli jätteglad för det... jättefina saker, med en egen historia.. stolen var ju underbar!!!! Nästa sittning blir i vålberg, med någon Annika den 9 september.... kramiz M