måndag 31 januari 2011

De där jävla kärleksmumsen blev inte alls som jag tänkt mig. Själva kakan blev torr och glasyren väldigt lös. Jag får nog göra ett nytt försök inom kort och hoppas att det blir bättre då.

Har kollat på Det Okända nu. Tråkigt avsnitt.
Imorgon ska jag försöka ta mig iväg och träna, dessutom har vi APT på jobbet. Lite trist på en ledig dag men det får gå. Vi ska eventuellt ner till banken och betala av vårt lån också. Annars inga planer inför morgondagen.


Det var en härlig solnedgång i eftermiddags. Här är utsikten från vår balkong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen är verkligen jättejättejättefin! Föll för den totalt :)

Tack :D
Jag gillade just det kortet, ser så frisk ut :)
JAg är 'rädd', för att bli periodare. Därför har jag som mål att träna 2ggr vecka, blir det tre är det bra. Det ska vara hållbart och kul!

Kramar

/L

Therese sa...

Vilken härlig bild! Kram