söndag 23 januari 2011

Idag var första gången jag la märke till att det inte mörknade lika tidigt som förut. När klockan var 16.30 var det fortfarande inte helt mörkt ännu. Så vi går verkligen mot ljusare tider! Ljuvligt.

Och aldrig trodde jag att Januari skulle gå så fort. I vanliga fall känns just Januari så otroligt seg. Men nu är det snart Februari och efter Februari är det Mars och då är det vår! Typ. Nästan iallafall. Om någon har missat det så LÄNGTAR jag. Känns som om det kommer bli en spännande och händelserik vår. Jag ska bland annat försöka ta tag i det där jäkla körkortet en gång för alla. Nu SKA jag göra färdigt skiten och övervinna min rädsla inför uppkörningen. Det är det som håller mig tillbaka.

Men nu: Bedtime.

1 kommentarer:

K sa...

Älskar bloggdesignen, SÅ fin! <3 Angvåren så känns det faktiskt som att den är på väg...sakta men säkert. Det är iallafall mer ljust ute nu för tiden. Host.