onsdag 26 januari 2011

Imorse fixade jag iordning en mysfrukost bestående av toast med jordgubbsmarmelad och ost, te, kokt ägg och apelsinklyftor. Man får passa på när vi båda två är hemma samtidigt.

Jag är ledig idag och har städat lite under förmiddagen. Varför känns det som att plockandet aldrig tar slut? Man plockar och plockar varje dag men på något sätt finns det alltid saker kvar. Mysko. Well. Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan gå hem till min käre far och hjälpa honom att sätta upp gardiner.


6 kommentarer:

Essi sa...

Du har inga lust att komma och plocka lite hos oss oxå?

Evelina sa...

Mmmmums!

Jane sa...

Trodde ni skulle tillbringa dagen i sängen ;) *fniss*

Maria sa...

Såg mysigt ut!!! Hoppas ni *får till det* rejält nu då=)
kramar

Anna sa...

Det där såg ju riktigt mysigt och gott ut! :-)

Therese sa...

Den bilden skulle lätt ha kunnat varit hämtad ur en inredningstidning :)
Jag gissar på att eran frukost smakade bättre än min larviga (haha) yoghurt.