måndag 24 januari 2011

Imorgon kl. 14.00 är det dags för mig att göra ultraljud för att se om det växt till sig några äggblåsor eller inte. Jag är sjukt nervös och förväntansfull. Jag hoppas att minst ett, men gärna två fina ägg på gång!

Nu ska jag dock göra iordning matlådan tills imorgon och förbereda lite inför morgondagens arbetsdag. Åker till stan direkt efter jobbet nämligen. (Eller ja, jag flexar en timme innan jag slutar.)
Efter föreberedelserna ska jag gå och knoppa. Är skittrött, som vanligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!! Håller tummarna!!!!
Kram

Therese sa...

Hehe vilken dröm, det var ju tur att jag inte var elak i drömmen iaf ;)

Ska hålla tummarna för att det går bra imorgon!

Rebecca sa...

Lycka till idag, jag håller tummarna.

Det med knät har kommit mer o mer inatt har det värkt ännu värre =(

Det med Ipren visste jag verkligen inte, jag har alltid tagit det. Men nu är det ändring =)

Kram

Essi sa...

Hej kära du, ska absolut hålla tummarna!!! Jag har varit så himla upptagen så jag helt missat att du har nytt utseende på bloggen and I'm loving it! De här är de bästa jag sett på länge, vill ha liknande!!! KRAM