lördag 15 januari 2011


Har fått denna award från inte mindre än två håll. Ojoj, Tackar! Både från Johawes och Solensstrålar. Uppvaktad värre.

Tanken med denna award är att svara på ett antal frågor och sedan skicka vidare awarden till sju andra bloggare.
Så. Jag får väl göra ett försök.

1. Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad fyra. Vad står där?
"Men en kvinna bör inte visa sig så villig, särskilt inte för sin blivande make, då kunde det hända att han resten av livet gick och misstänkte att hon var med på nästan vad som helst utan invändningar." Paulo Coelho - Elva minuter

2. Vad var det senaste du såg på tv?
Räknas True Blood som vi såg på boxen i förrgår? Annars vet jag inte riktigt.

3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Radion i köket - Karlstad Nya Radio. Just nu spelas Alice Cooper - No more mr nice guy.

4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en kvart sedan ungefär. Var på affären och köpte choklad och bingolotter, samt hämtade vatten. (Inget vatten i kranen pga en vattenläcka)

5. Vad har du på dig?
Svarta jeanstight och en svart &- grårandig oversize tröja, inköpt på H&M:s herravdelning.

6. Vilken var den senaste filmen du såg?
Ja, det måste ju ha varit Inception - lite senare än alla andra. Jag veet. (Går sällan på bio)

7. Skulle du överväga att flytta utomlands?
Oh ja. Finns flera ställen jag skulle kunna tänka mig. Men mest av allt på något varmt ställe under vinterhalvåret.


Och som vanligt väljer jag inte ut några speciella bloggare att ge denna award vidare till, utan de som vill får ta sig an utmaningen!

0 kommentarer: