fredag 7 januari 2011

Intresset för min blogg verkar onekligen svalt för tillfället, vilket gör att jag i min tur inte blir särskilt sugen på att skriva heller. En ond cirkel liksom.
Men jag tänker inte kasta in handduken och sluta blogga riktigt än. Förslag på vad jag ska skriva om tas dock tacksamt emot!

Nu ska jag och karln gå ut och gå en liten promenad trots att solen har gått ner. Frisk luft kan man inte få för mycket av. Kanske går förbi ICA på vägen också. Jag såg nämligen att de börjat sälja SEMLOR! Jag är en riktig sucker för semlor. Vaniljsemlor då såklart. M-m-m.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja vaniljsemlor är de godaste :-) Men jag åt en med mandelmassa idag.

Min fredag ska spenderas i soffan som vanligt *s* antagligen resten av helgen också :p

Skriv om det du vill skriva om :-)

Trevlig helg :-)

Malla sa...

Vad är vaniljsemlor? Visste inte att det fanns annat än "vanliga" semlor :P med mandelmassa, som jag petar bort