tisdag 11 januari 2011

Ni ska veta att jag blir skitglad av era fina kommentarer! Tack! :D

Jaha. Ännu en kväll avklarad på jobbet då. Det gick bra, men det är mycket att göra. Vi har ju fullbelagt för tillfället.

Kollade på ett avsnitt av True Blood och åt lite när jag kom hem. Nu är klockan egentligen alldeles för mycket för att jag ska vara uppe. Jobbar imorgon igen, och åker direkt till stan efter det.

Kolla in de härliga semlorna på bilden nedan. Visst ser de fina ut? Liksom butiksgjorda? Men det är de inte. För det är min J som gjort dom alldeles själv. Han har bakat bullarna och vispat grädden och gjort vaniljkrämen. Ja, ni fattar! Och sjukt goda var de också.

Imorgon kommer jag förmodligen inte att hinna uppdatera något, eftersom jag inte vet vilken tid jag kommer hem, och hur trött jag kommer vara. Med då vet ni varför.



3 kommentarer:

Therese sa...

Dom där semlorna såg ruskigt goda ut!

Essi sa...

En händig karl du har hemma...ska vi byta?! ;)

Jenny sa...

Ja som såg bilderna och tänkte skriva att jag också måste köpa semlor :P. Duktig gubbe du har :), finns det nån sån häromkring till mig tror du :P