måndag 8 november 2010

Jodå, tack. Jag mådde illa och var yr i skallen till och från hela dagen igår. Vaknade runt elva-snåret. Lina lagade omelett till frukost. Satt och pratade jättemycket och drack cola. Det var efterlängtat. Vi har inte setts på länge. Mådde okej. I nästa stund kom illamåendet tillbaka. Sådär höll det på.

Vi bestämde oss för att vi behövde frisk luft, så vi gick ut och gick i en timme. Jag förundras gång på gång över hur vackert det är i Karlstad. Det var superskönt ute, trots kylan. Den friska luften gjorde susen. Men sen direkt vi kom in igen återkom illamåendet. Satt och snackade i Linas soffa. Tog igen lite förlorad tid.

Vid fem-tiden åkte vi mot Grums igen. Lina skulle till sina päron och käka mat och jag fick skjuts hem. Tv:n funkade inte. På datorn stod det att jag hade virus. Tog min bok istället och la mig tillrätta i soffan. Läste en stund. Sen somnade jag och sov i nästan två timmar. Vaknade och det kändes som jag hade feber. Kollade tempen - 36,5. Varför har jag denna feberkänsla i kroppen??
Jonas kom hem sent. Vi åt hemmagjord glass som han hade gjort. Sen gick vi och lade oss.

Nu ska jag borsta gaddarna, för jag ska vara hos tandläkaren om 45 minuter. Direkt efter det börjar jag jobba. Kväll. Alltså kommer jag inte hem förrän sent ikväll. Och så ska jag upp igen tidigt imorgon. Har grisvecka på jobbet nu igen. Jobbar måndag, tisdag onsdag, sen ledig på torsdag, jobbar fredag, lördag söndag. Uhh.

Nä, nu måste jag sätta lite fart här!








0 kommentarer: