tisdag 2 november 2010


OM jag har! Jag har straffats med huvudvärken from hell, för mina synder. Eller något liknande. Det spränger i hela skallen på mig. Kände hur det började runt lunchtid. Har förvisso varit en stressig dag på jobbet, men jag har både ätit och druckit bra så det kan inte bero på det.

När jag kom hem tog jag en varm dusch, tog på mjsukisbrallor, kastade i mig några huvudvärkstabletter och placerade ändalykten på soffan och rullade in mig i filten. Skönt det.

Ska nog lägga mig ner och vila en liten stund snart.
Lite senare tänkte jag lägga in lite bilder från några av favoritsakerna i hemmet. Nu är inte bilderna av bästa kvalitet, men det får ni stå ut med. På återhörande om en stund!

1 kommentarer:

Malla sa...

Oh favoritsaker - det ser jag fram emot! :D
Hoppas huvudvärken ger med sig