onsdag 3 november 2010

I Örebro kunde man beställa konstiga pizzor. Kolla bara in den nedan.
Marabou Special! Under ordinarie pizzor, precis som om det inte skulle vara något konstigt med det liksom. Vad säger ni, är ni sugna på att testa?

Och Ciao ciao båt, på den nedersta bilden. Den innehåller Tomatsås, Oxfilé, Mozzarella, Champinjoner, Lök, Vitlök och.... KÄRLEKSSÅS!

Hahaha. Kan liksom se honom (pizzabagar´n) framför mig spruta på en sats "kärlekssås" på varje beställd pizza. Uhh. Jag vill inte ha någon kärlekssås från min lokala pizzabagare iallafall, det är ett som är säkert. ;)



6 kommentarer:

Essi sa...

Hej, nu hitta jag en kul lista, var kanske inte just den jag tänkte på men här kommer den ivf, mycket smått snabbfakta, alltid kul!! http://essi38.blogspot.com/2010/07/vill-du-veta-mer-om-mig.html

Marie sa...

Ja den pizzan skulle inte jag heller vilja ha *s*
Fast den där med choklad på skulle säkert slinka ner :p

marie sa...

hahaha! fy farao!

Malla sa...

Haha, allvarligt?!

Jenny sa...

Hahaha :P

Anonym sa...

Men usch vad räligt :P haha!

Kram (lising)