onsdag 17 november 2010

Idag har jag träffat Annika. Det var trevligt att uppdatera sig lite. Vi har inte setts på en hel evighet, även om vi hörts via telefonen förstås. Var och kikade på hennes nyinköpta lägenhet. Det blir nog skitmysigt när det blir klart och möbler och annat är på plats. Så blir vi nästintill grannar också. Kul!

Efter lägenhetstittandet gick vi förbi ICA och köpte fika - wienerbröd blev det. Sen gick vi hem till mig och mumsade wienerbröd, drack te och satt och snackade i min soffa. Supertrevligt.

Jobbdagen har varit bra. Imorgon har jag en kortdag och slutar redan 14.15. Sweet!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig dag =)

R sa...

Alltså jag vet inte riktigt när den skall komma, men när vi körde med puregon så kom den mellan dag 12-14 och idag är dag 13 så hoppas verkligen INTE den kommer =)